Re: Ktora plyta Asusa??

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Sat 26 Apr 2003 - 08:36:31 MET DST

Halo, in news:b8c4j6$8bb7h$1_at_ID-166500.news.dfncis.de, KaMiLeOn hat
geschrieben:

> Moze mi pomozecie. Asus ma teraz tyle nowych plyt ze ciezko sie
> zdecydowac. Szukam dobrej plyty Asusa ktora by chodzila z
> celeronem 2000Mhz. No i zeby mozna bylo do niej wlozyc DDRAMy.
> najlepiej jak by nie miala na sobie dzwieku i grafiki. No i cena
> tak do 700zl. Odrazu mowie ze Asus to nie z zamilowania tylko
> poprostu wygralem kupon na plyte glowna Asusa do 700zl :)) wiec
> dlatego moje zapytanie do was.

Kupowanie płyty głównej za 700zl pod Celerona nie wygląda moim zdaniem
sensownie. Nie lepiej przerzucić się na Athlona XP lub dołożyć i
zainwestować w Pentium 4? Wtedy taka płyta miałaby sens. A z tym
celeronem to będziesz miał sprzęt drogi i mało wydajny...

--
Mit freundlichen Grüßen - Cezary 'Pafnucy' Belka
c-b_at_o2.pl * GG#1428547 * http://www.carus.prv.pl