Re: Ktora plyta Asusa??

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Sat 26 Apr 2003 - 11:43:49 MET DST

Halo, in news:b8d9p6$8qive$1_at_ID-166500.news.dfncis.de, KaMiLeOn hat
geschrieben:

> Tak tylko cena takiego p4 jest 2x wieksza jak celerona.

Jak się ma MoBo za 700pln to i na procesorze nie powinno się
oszczędzać;-)

> A co do
> Athlona to nie jestem przekonany do tej firmy. Kiedys sie zrazilem
> i tak mi zostalo. Ten komputer i tak ma sluzyc jako platforma
> graficzna. A slyszalem ze w aplikacjach jednak intel pod kazda
> postacia jest najlepszy.

To coś źle słyszałeś. Celeron 2G ma wydajność na poziomie Athlona
XP1700+. Zaś Athlon XP2000+, który i tak jest tańszy od Celerona 2G ma
już wydajność znacznie większą. Polecam uwadzę test tego Celerona na
Benchmarku:
http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/celeron478/celeron_2ghz.html

Osobiście mam porównanie Athlonów i Celeronów, ponieważ w domu mam
komputer na podkręconym XP1700+, zaś w pracy Celerona 1.7G i wydajność
tego drugiego jest żenująco kiepska.

--
Mit freundlichen Grüßen - Cezary 'Pafnucy' Belka
c-b_at_o2.pl * GG#1428547 * http://www.carus.prv.pl