celeron 333

Autor: Dariusz Krzempek (darek.k.fm_at_interia.pl)
Data: Sat 26 Apr 2003 - 09:21:36 MET DST

Hello,

 Mam pewien problem z moja plyta glowna.

Sprzet: Celeron 333 + plyta glowna Intel /BX Windows 98SE

Problem: przy pierwszej instalacji windowsa wszystko jest ok, po resecie
nastepuje pierwsze uruchomienie windowsa i tu sie pojawia problem.
System laduje sie do pewnego momentu po czy nagle sam z siebie komputer
resetuje sie w tak isposob jak by ktos nacisnal sprzetowo reset. Nie ma
komunikatu nie ma nic.
Jedyne co mozna pozniej zrobic to uruchomic go w trybie awaryjnym, w tym
trybe system zaladuje sie i jest ok. Ale gdy dam mu Normal, efekt jest
znowu ten sam.
Nie wiem co robic. Moze mi ktos pomoc?

Darek