Re[4]: nForce2 vs KT333

Autor: Coroner (coroner_at_microtech.pl)
Data: Fri 25 Apr 2003 - 12:10:57 MET DST

Witaj Szymon,

W Twoim liœcie datowanym 23 kwietnia 2003 (19:18:21) można przeczytać:

SW> A powiedz mi po co mam wydawac o 200 zl wiecej za przereklamowany
SW> produkt. Odpowiadajac na twoje pytanie nie nie mialem bo jestem rozsadnym
SW> uzytkownikiem i nie bede z powodu 3% wiekszej wydajnosci tyle przeplacal. A
SW> dowody?
Mam plyte na kt 400 wczesniej mialem na kt333 i kt266a i roznica jest
ogromna - szczegolnie wraz z najnowszymi sterownikami.
Malo tego - kt400 nie radzi sobie z najszybszymi radeonami. Plyte
wymienilem na taka z nforce2 i chodzi cacy.
Poza tym in plus mozna dodac dzwiek soundstorm, ktory gdyby normalnie
byl aplikowany na kartach dzwiekowych - kosztowal by w granicach
wartosci audigy 2.
Kolejna sprawa - zablokowane pci. Wykrecilem swojego athlona xp
1700xp+ na 2800xp+. Wszystko chodzi stabilnie bez wiekszych problemow.
Pomijajac juz kontroler pamieci - spojrz na transfery dyskow i
porownaj sobie np. hd tachem na kt400, kt 333 i nforce2.
Dla mnie roznica to ok. 12 MB/s in plus przy duzo mniejszym obciazeniu
samego procesora (na kt400 bylo to odpowiednio: 23% na nforce2: 3%)

Zakup plyty na nforce2 zwrocil mi sie z nawiazka..

--
Pozdrowienia,
 Coroner                            mailto:coroner_at_microtech.pl