Re: !!! Poważny problem z partycjami - pomocy !!!

Autor: Grzegorz (ramones_at_op.pl)
Data: Fri 25 Apr 2003 - 09:54:29 MET DST

> Znajdzie. Jak tylko usuniesz partycję, która "przykrywa" teraz obszar
> zajęty przez tę usuniętą partycję. Pisałem o tym wcześniej.

Prorok jaki czy co ? ;-P
Tak zrobiłę, Istotnie pokazałysię moje dotychczasowe 3 partycje. Testdisk
4.4 podaje ich labele i ogólnie wygląda to tak jakby wsyztsko było ok. PM8 z
flopa oraz inne progsy nie podają labeli. W Ranishu po zmianie dysku na
drugi (dobry) i powrót do tego złego pokazuje się komunikat: There is no
active partition on this duisk. A jednak jest C jako aktywna.
Boot It przy partycjach (nie woluminach) na zdrowym dysku robi przypisy: MBR
Entry 0 i MBR Entry 1. Na tym złym dysku podaje MBR Entry 3 tylko przy
partycji extended. Primary ma wpis Unnamed. Nie dizął rtez opcja Label dla
dysków C i E czyli tych od łączenia.
Wnioskuję, że zastosowanie mają tutaj twoje wczesniejsze informacje:
"Pozostanie jedynie "maleńki" problem z ew. poprawieniem wpisów w
bootsektorach partycji, oraz ze spójnością systemu plików".
Program APR, jeśli jest jednym plikiem o nazwie uneraser.exe to go mam. Ale
nei wiem jak tę "kosmetykę" zrobić.
Proszę cię o pomoc w tym końcowym etapie. Chyba już prawie jest to gotowe.

Pozdr.
Grzegorz