Re: Myszoball - jak to się sprawuje?

Autor: Glom (glom_at_tlen.pl)
Data: Fri 25 Apr 2003 - 10:05:52 MET DST

Mam cos takiego.... Pamysł faktycznie genialny. Bardzo wygodna sprawa,
chociaż chwile potrwa zanim sie przyswyczaisz do kulki... Ważne jest aby
wybrać mysze dobrze wykonaną jakościowo... Ja mam najtańszego Tracera - moze
być, ale pracowałem też (o ile dobrze pamiętam) na genius i jakośc pracy
była o niebo lepsza - głównie chodzi o dokładnosc samej kulki...
Kolejna sprawa - trzeba teraz dbać o czystosc 2 kulek a nie jednej jak w
tradycyjnej myszy :)
Ogólnie bardzo fajna sprawa... Polecam

Pozdrawiam
Glom