Re: !!! Poważny problem z partycjami - pomocy !!!

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 14:01:58 MET DST

Użytkownik "Grzegorz" <ramones_at_op.pl> napisał w wiadomości

> Boot It nic takiego nie znajduje. Wogóle co program to inne

Znajdzie. Jak tylko usuniesz partycję, która "przykrywa" teraz obszar
zajęty przez tę usuniętą partycję. Pisałem o tym wcześniej.

> informacje... TestDisk nie moge znaleźć w sieci.

Żartujesz? Pierwsze trzy linki w Google. Zresztą było w postach, do
których cię odsyłałem.
http://www.cgsecurity.org/index.html?testdisk.html. Programik jest
darmowy, działa pod DOS, i jest równie skuteczny co APR.

> Chyba stracę cierpliwość i pójdę vabank. Im dalej w las tym więcej
> drzew.......

Ech, wpisz te odnalezione dane z palca do tabeli partycji i będziesz
miał swoje partycje...

M.