Re: !!! Poważny problem z partycjami - pomocy !!!

Autor: Grzegorz (ramones_at_op.pl)
Data: Tue 22 Apr 2003 - 13:14:48 MET DST

> Poważny problem, powiadasz? Gardłowy? ;-). Ty chyba sobie żarty jakies
> robisz... Bo chyba nikt poważny nie zabiera się za łączenie partycji bez
> zrobienia backupu *ważnych* danych. I to takim gównianym programem, jak
> Partition Magic, którego skłonności do wywalania się w najmniej
> oczekiwanych momentach są powszechnie znane... sorry za sarkazm.
> Przeczytaj wątek "rozmiar dysku" news:b71moj$j0d$1_at_inews.gazeta.pl.
> Niestety nie daję szans na odzyskanie poprzednich partycji, ale część
> danych powinieneś odzyskać, tyle że skanując dysk w trybie RAW.

Zgadzam się pokornie - mój błąd.
Wątku takiego nie mogę znaleźć na tej grupie.
Dlaczego nie masz szans? A ghdyby ręcznie wyedytować partycję to nie ma
szans. Co oprcz sektorów startowych io końcowych partycji trzeba wpisać? Bo
włąsciwie tylko te dane się róznią , w innych opcjach są identyczne
wartości.

Grzegorz