Re: !!! Poważny problem z partycjami - pomocy !!!

Autor: Artur Lew (nospam_artee_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 22 Apr 2003 - 13:52:01 MET DST

> Dlaczego nie masz szans? A ghdyby ręcznie wyedytować partycję to nie ma
Pewnie operowales na dysku na ktorym byl zainstalowany PQ i sam siebie
nie mogl przesunac...
Dosc czesty (czyt. lamerski) blad dziwne tez ze od tylu wersji nie dali
jakiegos zabezpieczenia (moze jest wypisane ostrzezenie na oryginalnym
pudelku ?)

> szans. Co oprcz sektorów startowych io końcowych partycji trzeba wpisać?
Bo
> włąsciwie tylko te dane się róznią , w innych opcjach są identyczne
Z tego co pamietam to nawet Tiramisu nie mogl oddzyskac calosci.
Mi z paru dyskow po czyms takim udawalo oddzyskac sie
okolo 30-40% danych...

Artur Lew