Re: !!! Poważny problem z partycjami - pomocy !!!

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Tue 22 Apr 2003 - 11:24:44 MET DST

Użytkownik "Grzegorz" <ramones_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Na jednym z moich dysków (9.1 Gb WDC) są 3 partycje: 3,3 2,6 i 2,6
> GB, litery C,E,F. system Win XP Sp1. Partycje NTFS. Miały ten sam
> rozmiar klastra - 512 b
> Chciałem połączyć partycje C i E za pomocą programu Partition Magic 8
> - jest tam taki ładny kreator łączenia partycji.
> Przygotowałem wszystko, kliknąłem APPLY, komputer się zrestartował i
> zaraz po starcie rozpoczął się proces łączenia.
> W pewnym momencie pojawił się error chyba 504 a potem podsumowanie.
> File Not Found.
> [...]
Poważny problem, powiadasz? Gardłowy? ;-). Ty chyba sobie żarty jakies
robisz... Bo chyba nikt poważny nie zabiera się za łączenie partycji bez
zrobienia backupu *ważnych* danych. I to takim gównianym programem, jak
Partition Magic, którego skłonności do wywalania się w najmniej
oczekiwanych momentach są powszechnie znane... sorry za sarkazm.
Przeczytaj wątek "rozmiar dysku" news:b71moj$j0d$1_at_inews.gazeta.pl.
Niestety nie daję szans na odzyskanie poprzednich partycji, ale część
danych powinieneś odzyskać, tyle że skanując dysk w trybie RAW.

M.