Re: Co powiedzieć w serwisie ?

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 Apr 2003 - 22:39:42 MET DST

> A mogą być jakieś ślady wskazujące na takie zajście z TV-OUT'em czy raczej
> wszystko można zrzucić na wadliwy układ który się wyłożył po dniu pracy ?

Czasami widac przydymione kondensatory SMD i scalaki od TV-out'a ...
A co do zepsucia samego z siebie to raczej sie nie spotyka takich przypadkow

> W każdym razie po takim doświadczeniu nigdy nie podłączę
> kompa do TV, szczególnie że niedawno kupiłem kartę za 500zł i nie uśmiecha
> mi się na niej eksperymentować :-)

Nie ma czego sie bac ... wystarczy, ze nie bedzie podlaczona kablowka do TV.
I obowiazkowo uziemiony komp. Moza sie tez zaopatrzyc w separator, ktory
odizoluje mase i zyle sygnalowa z kablowki przez co nie bedzie roznicy
potencjalow i mozna smialo robic takie eksperymenty.