Re: Co powiedzieć w serwisie ?

Autor: Grover (newlife_at_box43.pl)
Data: Mon 21 Apr 2003 - 22:13:59 MET DST


Użytkownik "Peterphk" <peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:b81itf$lrt$1_at_absinth.dialog.net.pl...
>
> Tak sie sklada ze pracuje w serwisie i jezeli na karcie nie bylo by
zadnych
> widocznych sladow uszkodzenia to i tak nie byloby problemu z
zareklamowaniem
> bo to przeciez nie w sklepie naprawiaja te karty tylko odsylaja do
hurtowni
>

A mogą być jakieś ślady wskazujące na takie zajście z TV-OUT'em czy raczej
wszystko można zrzucić na wadliwy układ który się wyłożył po dniu pracy ?

> A tak BTW to przyczyna uszkodzenia moze nie byc ani karta ani komputer
tylko
> uzytkownik ktory nie pomyslal o uziemieniu kompa. Jezeli do tego
magnetowidu
> jest podlaczona kablowka to komp sie uziemnil na niej przez co polecial
dym
> z elementow posredniczacych ...
>

Gratuluję wiedzy ! Chyba właśnie tak było, kolega ma kablówkę i nie wiem czy
uziemił kompa. W każdym razie po takim doświadczeniu nigdy nie podłączę
kompa do TV, szczególnie że niedawno kupiłem kartę za 500zł i nie uśmiecha
mi się na niej eksperymentować :-)

Pozdro - Grover



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:59:40 MET DST