Re: Badsectory a gwarancja

Autor: Adam Z. (adamzim_at_tlen.pl)
Data: Mon 21 Apr 2003 - 22:52:34 MET DST

Użytkownik "Marcin" <marcell21_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Może i mały problem ale zawsze. Mam hdd IBM 40GB/7200 na gwarancji do 29
> sierpnia. Problem jest następujący: od jakiegoś czasu przy sprawdzaniu
dysku
> "chkdsk" z konsoli w win xp (dysk wczesniej formatowany) wskazuje mi, że
mam
> 160kb w uszkodzonych sektorach. Moje pytanie jest takie: czy mogę zgłosić
> ten fakt w ramach gwarancji do serwisu i liczyć na wymianę hdd na nowy?
> Słyszałem, że jeżeli na dysku tworzą się badsectory to też jest to objęte
> gwarancją, tylko pytanie czy przy takiej małej ilości nie będą marudzić.
> [...]

Oczywiscie ze mozesz wymienic ten dysk w ramach gwarancji, a serwis nie ma
prawa i na pewno nie bedzie sie rzucal ze to tylko 160kB. Jesli na dysku
tworza sie bad sectory to jest to dysk wadliwy i uszkodzone bedzie sie
systematycznie powiekrzalo wiec musza go wymienic.
Sam osobiscie mialem kiedys dysk z badami i w serwisie nie robili zadnych
problemow przy wymianie.

Pozdrawiam.