Re: Co powiedzieć w serwisie ?

Autor: Grover (newlife_at_box43.pl)
Data: Mon 21 Apr 2003 - 23:04:43 MET DST

Użytkownik "Peterphk" <peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:b81krd$ogj$1_at_absinth.dialog.net.pl...

> Czasami widac przydymione kondensatory SMD i scalaki od TV-out'a ...
> A co do zepsucia samego z siebie to raczej sie nie spotyka takich
przypadkow

No to jak powiemy że kumpel rano włącza i się okazało że nie działa tylko
jakieś dźwięki są a wcześniej działała to przejdzie czy będzie na nas że coś
kombinujemy ? Bo nie bardzo wiem co robić w tym przypadku...

Pozdro - Grover