tuner TV :)

Autor: K_at_meleon
Data: Sun 20 Apr 2003 - 21:15:47 MET DST

Witam!
Święta jak to święta, zajączek biedny nie był więc mam nadwyżkę budżetową i
chciałbym w coś zainwestować :) Myślałem nad tunerem TV i mam zamiar
przeznaczyć na niego do 300 zł. W związku z tym mam pytanie: jaki tuner w
tym przedziale cenowym oferuje najwyższą jakość i jaki jest najlepszy w
kategorii cena/jakość. Interesuje mnie tuner z radiem oraz ewentualnie z
bezpośrednią możliwością zapisu obrazu i dźwięku. Czy mój wybór padający na
kartę AverMedia 303 jest dobry?
Pzdr. i wesołych świąt!