Re: tuner TV :)

Autor: bolo (bolo_NOSPAM__at_irc.pl)
Data: Sun 20 Apr 2003 - 23:40:13 MET DST

Użytkownik "K_at_meleon" <sebulbo_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> bezpośrednią możliwością zapisu obrazu i dźwięku. Czy mój wybór padający
na
> kartę AverMedia 303 jest dobry?

mam te karte, i z porownan do kart znajomych jest ona najlepsza, nie mam z
nia zadnych klopotow, mimo mnostwa sprzetu i programow nawalonych do
komputera
jedyna jej wada jest to ze nie ma jak na razie programu ktory umozliwial by
dekodowanie hbo i canal+ z tv kablowej, jesli jednak nie zamierzasz tego
robic, to jest to najlepszy wybor, w razie gdybys myslal o dekodowaniu musiz
jednak wybrac jakis starszy model na bazie bt878
w kazdym razie jesli nie chcesz miec problemow to tylko avermedia

bolo