Re: tuner TV :)

Autor: CeBeR (cebrzyq_at_interia.pl)
Data: Tue 22 Apr 2003 - 18:22:24 MET DST

K_at_meleon <sebulbo_at_poczta.fm> wrote:

> Witam!
> Święta jak to święta, zajączek biedny nie był więc mam nadwyżkę
> budżetową i chciałbym w coś zainwestować :) Myślałem nad tunerem TV i
> mam zamiar przeznaczyć na niego do 300 zł. W związku z tym mam

Za niewiele więcej można już kupić cyfrowy tuner satelitarny, który daje
znacznie większe możliwości (w tym dekodowanie PayTV). Np. karta Technisat
SkyStar 2 w większości sklepów kosztuje 349 zł, ale można ją dostać i po
290. Do tego dochodzi talerz+konwerter+kabel=~100 zł. Ale do karty tv
naziemnej też przecież jakąś antenę trzeba podłączyć.

--
Konrad Zydroń
cebrzyq_at_interia.pl