Re: jak prosto zrobic: plik wymiany na osobnej, fizycznie pierwszej i ukrytej partycji

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 20 Apr 2003 - 21:11:45 MET DST

BartekB napisał:

>Szykuje sie wlasnie do reinstalki W2K. Obecnie plik wymiany mam w jednym
>kawalku umieszczony na poczatku dysku - najszybszy dostep - ale przyszla mi
>do glowy taka mysl, zeby podzielic partycje C na dwa kawalki, a potem
>(fizycznie) pierwsza z nich ukryc i przeznaczyc w calosci na plik wymiany.

czesc;

win2k wiaze dyski jak mu pokazesz; proponuje zalozyc sobie przy pomocy
jakiegos partition managera:
1) wolne - tyle ile chcesz;
2) primary FAT32/NTFS - partycja systemowa;
3) reszta;

na etapie instalatora, partycaj (2) dostanie literke C:

nastepnie po zainstalowaniu windowsa, tworzysz w miejscu (1) partycje;
w windowsie dostanie ona jakas tam kolejna literke;

jest to rozwiazanie twojego problemu, ale jest on bez sensu, bo:
1) na jakiej podstawie przyjmujesz, ze najszybszy dostep bedzie na
poczatku przestrzeni dyskowej widzianej przez partition managery?
2) moze sie okazac, ze partycja C: bedzie musiala sterczec "na koncu"
przestrzeni dyskowej, bo nie wiem czy zezwoli ci na utworzenie dwoch
partycji extended;

pozdrawiam;
adas;

--
nie wyrazam zgody na przetwarzanie adresu z pola "From:"
w celu przesylania mi jakiejkolwiek oferty handlowej lub