Re: Problem z dyskiem 80 GB

Autor: KRiZBi (krizbi_at_gower.pl)
Data: Sat 19 Apr 2003 - 17:42:26 MET DST

Dnia Fri, 18 Apr 2003 23:53:14 +0200 Szymon Wróblewski w wiadomości
<b7ps4l$ggf$1_at_nemesis.news.tpi.pl> napisał/a:

>Niestety nie podales typu plyty glownej. Ostatnim miejscem gdzie mozesz
>znalezc dobry
>bios to http://wims.host.sk/, jesli nie ma tam biosu do twojej plyty,
>podeslij mi bios (zgrany z kosci) moze da sie go poprawic

O właśnie mam podobny problem, słyszałem że można spatchować dowolny
bios awarda tak by podmienić moduł odpowiadajacy za obsługę dysków na
taki co obsługuje >32GB ? Widzę, że w tym sieorientujesz, jak sięza to
zabrać ? Programowanie i asembler nie są mi obce, potrzebuję jedynie
namiarów na odpowiednie moduły i opis struktury pliku z biosem.
Orientujesz się gdzie tego szukać ?

BTW mam DFI PB50-V3 i bios award modular 4.5pg
pozdro

--
KRiZBi