Re: Problem z dyskiem 80 GB

Autor: KRiZBi (krizbi_at__NO4SPAM_gower.pl)
Data: Sat 19 Apr 2003 - 23:51:41 MET DST

Dnia Sat, 19 Apr 2003 17:42:26 +0200 KRiZBi w wiadomości
<9dj2av8ubt51smuh6bmimblpmkoovqutup_at_4ax.com> napisał/a:

>O właśnie mam podobny problem, słyszałem że można spatchować dowolny
>bios awarda tak by podmienić moduł odpowiadajacy za obsługę dysków na
>taki co obsługuje >32GB ? Widzę, że w tym sieorientujesz, jak sięza to
>zabrać ? Programowanie i asembler nie są mi obce, potrzebuję jedynie
>namiarów na odpowiednie moduły i opis struktury pliku z biosem.
>Orientujesz się gdzie tego szukać ?
>
>BTW mam DFI PB50-V3 i bios award modular 4.5pg

Cholera... to miało iść na priva ale kliknąłem na złej ikonce ;)
No i tym sposobem wystawiłem swojego maila na pastwę spamerskich
botów, niech to ch... szczeli :((( A z pozytywnych aspektów całej
sprawy to wreszcie wiem jak wygląda mail informacyjny od grupowego
bota p.c.p no i już wkrótce sie przekonam czy z tymi spamerskimi
botami przeczesującymi usenet to faktycznie prawda :)

pozdro

--
KRiZBi