Re: ATI All-in-Wonder 7500 czy ktos to uzywal?

Autor: Frag (mcfrag_nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 19 Apr 2003 - 15:29:04 MET DST

Yankee pisze:

> ZTCP może być tak, że na monitorze masz np. cały pulpit, a na TV
> tylko okienko jakiegoś playera.

no i w sumie o to by chodziło..

> Nie znam. Choć teoretycznie powinno działać cokolwiek, co wykorzystuje
> DirectShow a nie odwołuje się bezpośrednio do chipu typu BT878.
> Sam nawet planowałem sobie coś takiego napisać, ale czasu brak ;(

Masz rację, już parę znalazłem - choćby czeski ATV2000, IuVCR też powinien
działać..

> Ale soft standardowy jest całkiem przyjemny. Choć trzeba się raz
> namęczyć, żeby np. skonfigurować listę kanałów w wybranej przez siebie
> kolejności (nie jest to tak proste, jak np. w JTV :))

No właśnie.. JTV.. pomomo że dawno nie modyfikowany - to IMO ciągle
najlepszy
TV-soft. A zwlaszcza nieoceniony TV Guide... Bedzie mi go brakować..

> 160x120 pikseli + ramka okna
> ramkę można wyłączyć uruchamiając np. tryb "blended window" - okienko
> może być wtedy "półprzeźroczyste".

Trochę dużo do pracy w 800x600 z załączonym TV.. nic to.

> Pisałeś, że to "z grubsza" to samo co karta z TVout + tuner TV.
> Otóż wg mnie jest to dużo więcej...
> + dźwięk Stereo (choć ostatnio i to się zdarza w zwykłych tunerach)

Tu się zgodzę. Rozumiem że NICAM działa bezproblemowo?

> + funkcje TimeShifting - oglądasz TV, robisz pauzę, idziesz np. do
> kibla :), wracasz i puszczasz TV dalej. Jak potem będą np. reklamy,
> to je sobie przewijasz. Jak jakiś ciekawy moment przegapisz, możesz
> się cofnąć... itp. itd. Jest to ładnie wbudowane w samą aplikację
> ATI-TV i całkiem przyjemnie działa (gdy się nie wiesza - patrz
> wyżej ;))

Time Shifting mam i używam... To chyba od dawna standard - zresztą
zawsze można użyć Showshiftera czy czegoś podobnego. Mój Winfast
2000 XP ma dość sympatyczny soft, I zastanawiam się, czy go na razie
nie zostawić (na czas testów ATI - potem zdecyduję co wyrzucę), stąd
pytanie o przerwania -trochę mi się już dzieje w kompie ;)

> + widziałem kilka różnych tunerów TV, ale jakoś ciągle mam wrażenie
> że obraz w tym Radku jest dużo lepszy.

A jak z przeplotem? to znany problem kart na BT 8x8. Rozwiązania
softwrae'owe, które widziałem to słabe rozwiązanie...

> + poza tym funkcje nagrywania video są bardzo dobre.

Pytanie, które mnie nurtuje. Nagrywając prosto do divx zawsze (nawet na
szybkim Athlonie XP) dxwięk i obraz po jakimś czasie się rozjeżdzał.
Jak jest w Radeonie? Bawiłes się tym? Myśle o rozdzielczościach ok. 1/2 PAL
i np. dwugodzinnym pliku avi..

> - w oddzielnych tunerach masz często i radio - tu tego niestety brak

To kolejny powód dla którego zastanawiam się nad dwoma kartami. W sumie
mniej istotby - ważniejszym jest obsługa moretv ;))

--
===frag===