Re: ATI All-in-Wonder 7500 czy ktos to uzywal?

Autor: Yankee (pjank_USUN_at_TO_home.pl)
Data: Sat 19 Apr 2003 - 17:47:36 MET DST

Frag pisze:

> Trochę dużo do pracy w 800x600 z załączonym TV.. nic to.

Można też wpuścić obraz na cały ekran np. jako tło pulpitu (pod ikonkami)
albo też "na wierzch" - tzn. blended desktop - widać wtedy cały obraz z TV
i jednocześnie pod nim wszystkie okienka i można normalnie na nich pracować.

> Tu się zgodzę. Rozumiem że NICAM działa bezproblemowo?

Oczywiście.

> A jak z przeplotem? to znany problem kart na BT 8x8. Rozwiązania
> softwrae'owe, które widziałem to słabe rozwiązanie...

Przeplot praktycznie nie istnieje.
(właśnie włączyłem CNN z tym przelatującym na dole tekstem - zero przeplotu)

> Pytanie, które mnie nurtuje. Nagrywając prosto do divx zawsze (nawet na
> szybkim Athlonie XP) dxwięk i obraz po jakimś czasie się rozjeżdzał.
> Jak jest w Radeonie? Bawiłes się tym? Myśle o rozdzielczościach ok. 1/2 PAL
> i np. dwugodzinnym pliku avi..

Nie wiem jak divx, bo jak sam się bawie w zgrywanie jakiś filmów to
zrzucam VirtualDubem zupełnie bez kompresji (ewentualnie bezstratne HuffYUV)
w Full-PAL 25klatek/sek - ale mam duży i szybki dysk :-)). Dopiero po
obróbce to kompresuje.
Choć przy tej rozdzielczości oczywiście przeplot już wychodzi, jednak VDub
bez problemu potrafi to potem wyeliminować.

Przy okazji - coś mi się zdaje, że to rozjeżdżanie się dźwięku jest
spowodowane raczej rodzajem kompresji - gdzieś (chyba w helpie od VDuba)
czytałem, że np. format mp3 ma jakiegoś takiego buga.
Ale kończmy już, bo to się robi powoli NTG.

pozdr. Yankee