Re: Duron 1300 bez wiatraka?

Autor: BartekK (sibi_at_terror.black.art.pl)
Data: Sat 19 Apr 2003 - 14:29:07 MET DST

> Czy jest to mozliwe? Chodzi mi o to, abym mogl zostawiac kompa
> wlaczonego na noc, z odpalonym jednym programem (eMule :)) i zeby mi
> nie szumial za bardzo.

uzyj programu w stylu CpuIdle ktory chlodzi procesor jesli sie on nudzi...
zalorz wentylator z termostatem (lub do posiadanego zamontuj termostat)
i nastanie cisza absolutna...

termostat czy regulator czy jak kto woli - mozna kupic w wielu miejscach
(jakies 20zl max), mozna samemu zrobic (czesci ok. 4-6zl)

--
Bartlomiej Kuzniewski
sibi_at_terror.org.pl http://terror.org.pl/~sibi/