Re: HELP! Nieudany upgrade BIOSu nagrywarki LG...

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 19 Apr 2003 - 13:51:11 MET DST

żuko / Shark von Cygnus napisał:

>Okej, ale co powiesz na taki patent?
>Dawno temu, jeszcze za czasów DOSa to było. DOSa odpalałem bez
>smartdrive'a. Dysk siedział w kieszeni. Kopiowałem na niego dane.
>Potem na żywca odpinałem dysk z kieszeni. Wkładałem do innego kompa,
>tam robiłem co chciałem. Potem dysk z powrotem do kieszeni. I wszystko
>śmigało. Oczywiście z windą taki numer by nie wyszedł, bo winda lubi
>ni z tąd ni z owąd poczytać sobie coś z dysku. A DOS tak nie robił.

powiem tak: podpinales urzadzenie do aktywnej magistrali; elementy
elektroniczne moga sie trwale uszkodzic, jesli beda na nich
nieodpowiednie napiecia; podlaczajac na zywca jednoczesnie zasilania i
sygnaly /czyli kieszen/, nie wiedziales co sie najpierw podlaczy;
jesli najpierw sie podlaczyly masy, to OK, jesli jednak najpierw
podlaczyly sie linie sygnalowe, to tak jakbys puscil w miejskim
systemie wodociagowym wode w przeciwnym kierunku; wiele elementow
elektronicznych moglo dostac prad o przeciwnym zwrocie, albo dziwne
napiecia na swoich nozkach; po prostu nie wiadomo co sie moglo stac;

przykladowo przy podlaczaniu tasmy IDE na zywca znaczenie ma, czy
wlozysz ja najpierw od strony pinow 1,2.. czy najpierw od strony
80,79,..

ciesze sie, ze ci sie udalo :D

--
nie wyrazam zgody na przetwarzanie adresu z pola "From:"
w celu przesylania mi jakiejkolwiek oferty handlowej lub