Duron 1300 bez wiatraka?

Autor: gmyra (gmyra_at_gazeta.pl)
Data: Sat 19 Apr 2003 - 13:11:26 MET DST

Witam.

Czy jest to mozliwe? Chodzi mi o to, abym mogl zostawiac kompa
wlaczonego na noc, z odpalonym jednym programem (eMule :)) i zeby mi
nie szumial za bardzo.
Wiem, ze mozna obnizac FSB, ale domyslam sie, ze aby procek mogl
dzialac bez wiatraka, a tylko z radiatorem sredniej wielkosci, to
trzebaby bylo go mocno spowolnic. Czy ktos juz czegos takiego
probowal? Oczywiscie chodzi mi o rozwiazanie przelaczane, nie
permanentne :)) - w dzien chce komputera uzywac standardowo - z
wiatrakiem.

Pozdrawiam,
gmyra