Re: drukarka laserowa pracujaca pod dosem

Autor: bolo (bolo_NOSPAM__at_irc.pl)
Data: Sat 19 Apr 2003 - 14:37:31 MET DST

Użytkownik "Wojtek W" <wlowoj_at_op.pl> napisał w wiadomości

> Dobrze że tego nie wiedziałem przez te 5 lat jak ją używam, bo bym się
> stresował :) A tak to działała, że tak powiem OKI :)

no nie orzesadzajmy! w porownaniu do HP oki to wrecz REWELACYJNE drukarki,
mam wlasnie taka w domu, ma okolo 4 lat (10ex) kolo 350 tys wydrukowanych
stron i zero problemow, poza tym ze wymienilem ja w firmie na HP1005 i juz
zacieram rece ile zarobie na tonerach :) ale sami chcieli koniecznie hp
ps. drukarka nie raz spadla z polki (30-40cm), kopana byla co chwila, ma
wylamana tacke, pokrywa byla wylamana (mamy bardzo szeroko chodzacego
kolege), serwis jej polegal na tym ze ze resetowalem licznik bebna dopuki
ten nie zaczynal brudzic , za chwile wymienie sobie beben (100zl) i bede
mial fajna drukarke. nie bede liczyl ile drukarek HP w tym czasie padlo
(1100, 2100, 950, 940, 640, 670)
nie mam porownania do kyocery, -fakt slyszalem ze sa lepsze, ale powiedzenie
ze oki to badziewie zakrawa na walke z konkurencja

bolo