nieustanny reset kompa

Autor: K_at_meleon
Data: Thu 17 Apr 2003 - 19:40:51 MET DST

Witam!
Otóz mam pewien problem. Od pewnego czasu podczas mniej więcej godzinnej
pracy zauważyłem powtarzający się notorycznie reset lub zawieszanie się
kompa. Sytuacja powtarza się najczęściej przy oglądaniu filmów, ale ostatnio
zauważyłem, że podobne rzeczy mają miejsce podczas grania np. w GTA 3 lub
FIFE 2003. Co ciekawsze podczas wielogodzinnego słuchania muzy w Winampie
czy pisaniu pracki w Wordzie nie miałem żadnych niespodzianek. Niedawno z
powodu w/w usterki sformatowałem dysk i zainstalowałem windę od nowa, jednak
problem nadal się pojawia. Teraz już sam nie wiem, czy to wina sprzętu czy
systemu?
Mój sprzęt:
Athlon 1700XP+
Shuttle AK12A