Re: nieustanny reset kompa

Autor: Dzordz (dzordz_at_op.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 11:48:25 MET DST

HEHE, mialem to samo, tylko u mnie na początku restartował sie tylko gdy
ogladalem filmy lub jak jakaś gierka była zarzucona, poźniej zaczął mi sie w
systemie już restartować a jeszcze poźniej zdechł. Nie wiedzialem co to moze
być wymieniałem elementy: zasilacz, karta graficzna i nic. Okazało sie ze to
procek. Mój Duronik 600 poszedł z dymem, ale nie dlatego ze mial zbyt
kiepskie odprowadzanie ciepła, po prostu wytwarzała sie wysoka temperatura
na powierzchni rdzenia i radiator nie mial możliwości tak wielkiej energii
pobrać. Kupilem nowego Duronika tym razem 700. Chodzi teraz z tym samym
radiatorkiem i wentylatorem i jest ok. Sądze, że ten moj wcześniejszy był
już cholernia wczesniej podkręcany, albo wada fabryczna.

P.S. Mam taki fajny sposób na sprawdzenie procesora. Stwórz obrazek
powiedzmy *.bmp o objętości około 25 - 30 MB i spopiuj go z jednej partycji
na drugą, jęzeli sie zrestartuje komp to nie jest z nim dobrze.

Pozdrawiam

Dzordz