Re: nieustanny reset kompa

Autor: marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 21:01:37 MET DST

Użytkownik "K_at_meleon" <sebulbo_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Witam!
> Otóz mam pewien problem. Od pewnego czasu podczas mniej więcej godzinnej
> pracy zauważyłem powtarzający się notorycznie reset lub zawieszanie się
> kompa. Sytuacja powtarza się najczęściej przy oglądaniu filmów, ale
ostatnio
> zauważyłem, że podobne rzeczy mają miejsce podczas grania np. w GTA 3 lub
> FIFE 2003. Co ciekawsze podczas wielogodzinnego słuchania muzy w Winampie
> czy pisaniu pracki w Wordzie nie miałem żadnych niespodzianek. Niedawno z
> powodu w/w usterki sformatowałem dysk i zainstalowałem windę od nowa,
> [...]

niebezpiecznie jest zadawać to pytanie na tej grupie :-)
zobacz posta Roberta S. z 2003-04-15 godz. 11:37

Ale Ty masz nowy sprzęt więc Ciebie raczej te problemy nie
dotyczą. Stawiam na grzanie się procka lub procka karty graficznej.
Sprawdź temperatury, jak za duże to sprawdź mocowanie
wiatraków, pasmaruj pastą, a jak nie to wymień na lepsze.