Re: Na czym lepiej zrobic UNDERclocking?

Autor: [x]Angel (xangel_at_ssk.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 19:19:16 MET DST

>Czyli potencjalnie nie takie dobre wyniki temperaturowo-mocowe jak
>znane Benkowi dla 1700+ Thoroughbread... Czy te procki sa jeszcze
>sprzedawane?

Witam
Ja mam Athlona 1700+ Palomino (0.18), ktory chodzi mi teraz jako Athlon
1700+ :) ale na napieciu 1.5V zamiast 1.75 - na jakims niemarkowym
radiatorku mam 39 stopni w Prime95 (torture) a jak otworze okno i wylacze
Prime to nawet 32 stopnie ( a jak rano odpalam kompa to mam 29 stopni, czyli
tylko 3 stopnie roznicy). Mozna pewnie go puscic na magistrali 100 zamiast
133 - bedzie chodzil jko Athlon 1100 i pewnie jeszcze mniej bedzie sie
grzal. Jak checsz to w nocy obadam, czy chodzi stabilnie na magistrali 100 i
napieciu 1.5V
Nie wiem czy da sie kupic jeszcze takiego nowego - mozesz kupic tego w 0.13
a ja sie chetnie zamienie :) moj ma jeszcze pol roku gwarancji. (Chociaz
mialem go sprzedac i mial mi kumpel wyselekcjonowac... :)

Pozdrawiam
[x]Angel