Re: HELP! Nieudany upgrade BIOSu nagrywarki LG...

Autor: Pszczelarz (pszczelarz_at__bez_spamu_interia.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 23:20:03 MET DST

Maciej Lankowski wrote:
> Witam!
>
> Przy upgradzie firmware'u w nagrywarce LG Combo GCC-4480B proces
> zatrzymał się na ok. 10% i niestety dalej nic nie poszło. Czekałem ok.
> 6 godzin i nic się już nie wydarzyło. Musiałem wyłączyć sprzęt.

Miałem coś takiego przy dość wiekowym jak na dzisiejsze czasy modelu 8042B
(4/4/24)

> Czy jest jakiś sposób (oprócz wyrzucenia sprzętu na śmietnik) na
> wgranie firmware'u w domowych warunkach, czy lecieć jednak do serwisu?

Wg. mnie w domowych warunkach sie nie da. Próbowałem i program flaszujący
nie widział sprzętu więc nie mógł przeprowadzić wgrania biosu od nowa.
Wizyta w kilku wrocławskich serwisach też nie wiele pomogła. Nigdzie nie
mieli stosownego programatora do takich rzeczy. W jedym tylko serwisie
zaoferowano mi możliwość przesłania sprzętu do Wawy gdzie może mi to zrobią.
Jednak przewidywany koszt naprawy oraz ceny dzisiejszego sprzętu spowodowały
że mam TEACa x40 :-)
Troszkę mi szkoda bo miałem to tej staruszki sentyment, ale mi oczywiście
zachciało się flaszowania sprzętu który do tej pory dobrze się sprawował,
ehhh...
Puściłem ją za 50 złociszy kolesiowi który akurat potrzebował elektroniki.

________
Pszczelarz