HELP! Nieudany upgrade BIOSu nagrywarki LG...

Autor: Maciej Lankowski (berberek_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 23:08:15 MET DST

Witam!

Przy upgradzie firmware'u w nagrywarce LG Combo GCC-4480B proces
zatrzymał się na ok. 10% i niestety dalej nic nie poszło. Czekałem ok.
6 godzin i nic się już nie wydarzyło. Musiałem wyłączyć sprzęt.

Oczywiście po czymś takim nagrywarka już nie odpowiada - nawet nie
wysuwa tacki.

Czy jest jakiś sposób (oprócz wyrzucenia sprzętu na śmietnik) na
wgranie firmware'u w domowych warunkach, czy lecieć jednak do serwisu?

Nagrywarka ma 2 tygodnie, oczywiście pewnie straciłem przez to
gwarancję, mimo, że upgrade odbywało się zgodnie z instrukcją...

Dziękuję za wszelkie porady.

 berberek