ecs k7s5a - zwisy

Autor: RaV (max.paine_at_wp.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 23:35:13 MET DST

Hey
Przejrzalem te grupe dosc dokladnie pod katem plyty Ecs k7s5a... i wiem ze
ten temat byl juz walkowany...
Ja jednak chcialbym zadac jeszcze jedno pytanie zwiazane z ta plyta.
Otoz moja konfiguracja sprzetowa to :
ECS K7s5a rev (no wlasnie - nie wiem jak sprawdzic revision bo zadnej
naklejki ani takeigo napisu na plycie nie ma), DURON 950, 1xDDR333 256 MB
SPECTEC, ASUS v3400TNT TV in/out,
dysk 80gb baracuda7, SB Live Value!
i ta plyta od czasu do czasu sie po prostu (jak to niestety niektore ECSy)
wiesza, a jesli leci muzyka to zapetla pewien fragment i puszcza go non stop
(fragment okolo 1 sekundowy). Na poczatku mialem SDRAMa 256 ale wymienilem
na DDRa i teraz wiesza sie troche mniej .. ale nadal.
Zastanawiam sie czy zwiechy nie sa zwiazane z np. karta muzyczna, bo
czesciej wystepuja jesli leci jakas muzyka lub ogladam jakis filmik.
Ostatnio musialem tez wymienic dysk bo wyskoczyl mi bad na baracudzie...
podejrzewam ze to wina plyty... ale moge sie mylic.
W biosie mam 100/100, i pamiec na NORMAL. Bios mam najnowszy ze oficjalnej
strony ecs'a.

Moje drugie pytanie zwiazane jest z tym fsb ... czy moge na tym moim duronie
ustawic 133/133 ? i czy moge przelaczyc pamieci na FAST ?

Dziekuje wszystkim za pomoc.

--
Rafał Bednarz