Re: HELP! Nieudany upgrade BIOSu nagrywarki LG...

Autor: I3ill (i3ill_at_o2.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 00:20:53 MET DST

> Czy jest jakiś sposób (oprócz wyrzucenia sprzętu na śmietnik)

niechcialbym cie na nic namawiac ale gdzies kiedys przed swoim upgradem
czytalem ze jest sposob ale ryzykowny potrzebujesz taka sama nagrywarke moze
byc padaka aby tylko widzial ja bios i odpal wszystko tak jak przy
flaschowaniu tyle ze jak programik do flaschowania ja wykryje na
wlonczonym kompie musisz zamienic nagrywarki :-( niestety ale zawsze jakas
szansa :-)