Re: HELP! Nieudany upgrade BIOSu nagrywarki LG...

Autor: Kamil Kumicki (limaczekUSUŃ_TO_at_o2.pl)
Data: Fri 25 Apr 2003 - 10:34:47 MET DST

Dnia 16 kwi 2003, Maciej Lankowski <berberek_at_priv7.onet.pl>
naskrobał(a):

> Przy upgradzie firmware'u w nagrywarce LG Combo GCC-4480B proces
> zatrzymał się na ok. 10% i niestety dalej nic nie poszło. Czekałem
> ok. 6 godzin i nic się już nie wydarzyło. Musiałem wyłączyć
> sprzęt.
>
> Czy jest jakiś sposób (oprócz wyrzucenia sprzętu na śmietnik) na
> wgranie firmware'u w domowych warunkach, czy lecieć jednak do
> serwisu?

A nie pomyślałeś o tym aby na nowo spróbować wgrać firmware'a?
(oczywiście jeśli BIOS wykrywa "wypalarkę")
Mi też przy upgradeowaniu biosa w Lite-onie 48246S prąd mi wyłączyli
:(. I były te same objawy co ty masz. Ale po powrocie :) prądu od nowa
uaktualniłem firmware w nagrywarce i chodziło piknie ;))

--
Pozdrawiam
Kamil KuŸmicki