Re: kupowanie na allegro

Autor: raku (raku.spam-off_at_buziaczek.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 00:31:47 MET DST

JanuszHor napisal(a):

> nigdy niczego nie kupowałem na aukcji i po przeczytaniu tego co tam pisze
> jeszcze mnie to upewniło .facet pisze ,że reprezentuje największą sieć
> sklepów i sprzedaje na aukcji

trzeba się jakoś zareklamować, no nie?
skąd wiesz, że nie mówi prawdy?

> to już przekręt narazie finnsowy/podatkowy/ a i inny też

dlaczego?
bo handlując na aukcjach oszczędza na wynajmie lokalu?
ewentualnie dorabia do utargu z salonu gdzieś w Wielkopolsce?
to chyba ciekawa oferta dla firm - bez konieczności utrzymywania
własnego portalu można zdobywac klienta także przez internet

> i ma 20 kart ???

a czemu nie może mieć?
jak ma sklep, to nie może mieć 20 sztuk?

a jeśli sklepy komputerowe handlują na giełdzie to też jest podejrzane?

ten sprzedawca uzyskał ponad 300 pozytywnych komentarzy
jego wiarygodnośc najlepiej sprawdzić, co sprzedawał - jeśli te 300
pozytywów nie nabił przez sprzedawanie makulatury lub naklejek na
obudowy, to jest wart zaufania

--
raku
raku[spam-off]@buziaczek.pl