Re: kupowanie na allegro

Autor: JanuszHor (hojanopl_at_polbox.com)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 22:30:28 MET DST

Bartek wrote:
> [...]

nigdy niczego nie kupowałem na aukcji i po przeczytaniu tego co tam pisze
jeszcze mnie to upewniło .facet pisze ,że reprezentuje największą sieć
sklepów i sprzedaje na aukcji to już przekręt narazie finnsowy/podatkowy/ a
i inny też i ma 20 kart ???
A tak przy okazji ile taka karta kosztuje w sklepie ?
JanuszHor