Re: VXPro+ i P166MMX - roznie rozpoznaje predkosc procka

Autor: Yankee (pjank_USUN_at_TO_home.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 00:33:59 MET DST

Artur Gawryszczak pisze:

> Albo to faktycznie jest 125, 150 i 166MHz (przy mnożniku 2.5×
> odpowiadałoby to FSB=50, 60 i 66 MHz - całkiem rozsądne wartości, ale
> wina płyty). Albo coś jest źle liczone. Zrób jakiś w miarę powtarzalny
> test wydajności (Same BOGOMips mogą być niedobre), mierząc czas i
> systemowo i stoperem. Zrób go dla każdej wartości taktu, jaką ci się uda
> uzyskać - choć to moze wymagać wielokrotnego rebootowania.

Pisząc o tym zgłaszaniu się, miałem na myśli:
1. Wartość wyświetlaną przez BIOS zaraz po włączeniu kompa (POST)
2. Prędkość wykrywaną przez jądro Linuxa (RedHat) - wpisuje zawsze przy
bootowaniu taką wartość do /var/log/messages (grep processor)
No ale spróbuje zrobić jeszcze jakieś dokładniejsze testy.

> Poza tym zdejmij zworki od FSB (od mnożnika też) i załóż jeszcze raz - tak
> samo.

Sprawdzałem tak jedną zworkę (z trzech) - tą najbardziej "podejrzaną" :)

pozdr. Yankee