P III - problem

Autor: pieczara (pieczara_at_space.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 00:36:03 MET DST

Witam!
Kurcze, bylo za dobrze i chcialem by bylo jeszcze lepiej. Przy przeprowadzce
do nowej obudowy postanowilem wyczyscic wnetrze kompa. No i cos mi do lba
strzelilo by zdjac radiator z procka i przeczyscic. Wyczyscilem radiator i
procesor z pozostalosci starych smieci. Nalozylem nowej bialej pasty
zalozylem radiator i wicherek i zaczely sie powazne problemy bo moj PIII 733
osiaga temeperature ponad 65 stopni przy uzyciu 100%. Czy moglem cos
ucszkodzic przy zakladaniu lub czyszczeniu? Czy moze pasta byla zla
(pasta byla w pudelku z Volcano 7+ bo kumpel takiego kupil)?

Planuje kupno nowego wentylatora, bo chyba nic innego nie pozostalo!
Wczesniej nigdy mi sie takie cos nie zdarzalo, dwa lata byl spokoj!

pozdr
pieczara