Re: Fujitsu 40 GB i podkręcona szyna PCI

Autor: Slawek (slawek2_at_post.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 12:19:49 MET DST

Użytkownik "żuko / Shark von Cygnus" <shark maupa post.pl> napisał w
wiadomości news:30hj9v0rqe37lskmchhbu23pn8nb4dttju_at_4ax.com...

> No cóż, słyszałem, że te dyski lubiły sobie popadać, ale mój jakoś
> pracuje od dwóch lat i się trzyma. Oby tak dalej :) A backup jest
> zrobiony, więc aż tak nie pękam :)

Zepsuje isę pewnie, znając żłośliwośc losu, zaraz po trzyletniej gwarancji.

> A co pada? Mechanika, elektronia? I na co wymieniacie te dyski, skoro
> Fujitsu już dysków nie robi?

Pada elektronika, jakiś bug w którejś kości czy "cuś" takiego i się
przegrzewa, szczerze mówiąc do końca nie wiadomo. A na co się wymienia, to
zależy od jakiego dystrybutora pochodzi dysk. Najczęściej Maxtor albo
Seagate. Nie chcę tu szerzyć antyreklamy ale nie dzieje sie dobrze w tych
dyskach, to chyba będzie łagodne określenie.

Sławek