Re: Fujitsu 40 GB i podkręcona szyna PCI

Autor: żuko / Shark von Cygnus (shark.maupa.post.pl_at_man.lodz.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 22:24:10 MET DST

On Mon, 14 Apr 2003 12:19:49 +0200, "Slawek" <slawek2_at_post.pl> wrote:

>Pada elektronika, jakiś bug w którejś kości czy "cuś" takiego i się
>przegrzewa, szczerze mówiąc do końca nie wiadomo. A na co się wymienia, to
>zależy od jakiego dystrybutora pochodzi dysk. Najczęściej Maxtor albo
>Seagate. Nie chcę tu szerzyć antyreklamy ale nie dzieje sie dobrze w tych
>dyskach, to chyba będzie łagodne określenie.

Hmm... to może mój już nie padnie? Praktycznie od nowości, czyli przez
te 2 lata ponad pracuje w dość dużej temperaturze, bo najpierw
trzymałem go w wytłoczkach po jajkach (żeby wyciszyć ;)) ), a teraz
leży na gąbce. SpeedFan pokazuje teraz temp. około 45 stopni, a jak
był w tych jakach to temp. dochodziła do około 55 stopni. Więc myślę
sobie, że jeśli miałby paść, to chyba już by to zrobił, hm? ;)

--
żuko / Shark von Cygnus
Intel 486DX2 66MHz, 8MB RAM, Cirrus Logic SVGA 1MB