Re: Fujitsu 40 GB i podkręcona szyna PCI

Autor: żuko / Shark von Cygnus (shark.maupa.post.pl_at_man.lodz.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 10:12:59 MET DST

On Sun, 13 Apr 2003 19:41:35 +0200, "Slawek" <slawek2_at_post.pl> wrote:

>Jeśli mógłbym coś zasugerować to obawiam się że ten dysk może "nie
>wytrzymać" nawet normalnej pracy po jakimś czasie, a tym bardziej na
>podkręconej magistrali. Obym był złym prorokiem.

No cóż, słyszałem, że te dyski lubiły sobie popadać, ale mój jakoś
pracuje od dwóch lat i się trzyma. Oby tak dalej :) A backup jest
zrobiony, więc aż tak nie pękam :)

>A wiem co mówię, po tym jakie dyski najczęściej odsyłamy do napraw
>gwarancyjnych :-(.

A co pada? Mechanika, elektronia? I na co wymieniacie te dyski, skoro
Fujitsu już dysków nie robi?

--
żuko / Shark von Cygnus
Intel 486DX2 66MHz, 8MB RAM, Cirrus Logic SVGA 1MB