Re: Heatpipe - czy ktos tego uzywa?

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_ceti.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 12:18:49 MET DST

Dnia Fri, 11 Apr 2003 17:34:29 +0200, Hubert Grzegorzewski napisał(a):

>Radeon 9100 oryginalnie ma wiatraczek na 5V.
>BTW ZTCP Radeon 9100 nie ma otworow montazowych do radiatora (cztery dziury
>wokol chipsetu), wiec jak autor watku zamierza zaczepic to do karty?

Witam!

Co do braku dziur w radeonie (potrzeba dwóch) - faktycznie nie ma ich i nie
ma nawet miejsca coby je wywiercić ;)
Myślałem że to kwestia mojego Minta/Saphire'a (cholera wie która to karta w
końcu, ale np. taktowanie 460MHz sugeruje jednak saphire'a), ale chyba
generalnie karty na 9100 tak mają. Krótko mówiąc - heatpipe bye bye.

Ale... jako że ostatnio kombinowałem czym chłodzić PIII slot1 coby było
ciszej, miałem sporo różnych coolerów. Wziąłem jednego (12V, 2.5W, średnica
tak z 6cm), przykręciłem 'na chama' jedną śrubką do tej namiastki radiatora
co jest na tej karcie i puściłem przez regulator Zalmana na 1800 obrotów.
Jest i cichutko i chłodniutko :)

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki