Re: overclocking PINE GeForce2 mx400 128 bit 32M SDR

Autor: -=:alkos:=- (NOSPAM.alkos_at_el-kfa.net)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 00:57:54 MET DST

| IMO wiecej zabawy niz to warto.

Im więcej zabawy tym lepiej! W końcu robię to tylko dla niej.... :)

| Zalezy co to za pamieci. Na moim starym Prophecie 2MX smigaly bez
| radiatorow na max 220 ale po jakim czasie potrafily zaczac smiecic
| (stabilnie ok 215)

Okazuje się że moje giną powyżej 200. Powoli, acz skutecznie (po 2-3 h
rypania)

Poza tym nie mam wielkich ambicji gracza, a na R9000 składam przede
wszystkim ze względu na TV-out i dobry/szybki RAMDAC (obrabiam video i
overlay w moim GeForce jest tragiczny) Tak więc wiem że gra niewarta
świeczki, ale że zastój lekki w interesach to się przynudzam.... a jak mi
pójdzie z dymem, to będę miał przynajmniej MDM (motywację do modernizacji ;)

Dzięki

-=:alkos:=-