Re: Dlaczego oni (Compaq) to robia???

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 00:43:14 MET DST

On Fri, 11 Apr 2003 15:26:36 +0200, "Klaudiusz"
<fatla_at_nospam.poczta.fm> wrote:

>Mowisz chyba o modelach LOW-END ... mam do czynienia z roznymi rozwiazaniami
>serverowymi/worksation Compaqa, HP, IBM i sa to dosc ciekawe konstrukcje.
Fakt.

>Ale fakt komputera zwyklego biurkowego od nich nie kupie wole sam zlozyc
>(nie stac mnie na dedykowane pamieci do jednego tylko modelu).
Eeeeeee chyba za duzo sie panow z dzialu sprzedazy lub serwisu
nasluchales. Osobiscie instalowalem zupelnie przecietne pamieci (nie
dostarczone przez C.) w modelach od Deskpro2000 (P200) do EVO 400 (P4
na SDR) i jakos dzialaly mimo ze przez telefon zawsze mi wciskali ze
musza to byc specjalnie bla bla bla .......
Nie probowalem jeszcze w nowych P4 na DDR aler cos mi mowi, ze jakbym
chcial przelozyc tam moje prywatne Infineony to tez beda dzialac.

Pozdrawiam
GLide