Re: Zgrywanie z VHS - jaka karta?

Autor: baZyl (bazylook_at_interia.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 00:56:45 MET DST

Ja osobiscie mam AVER TV STUDIO (aktualnie ok 170) i cel 1,2. Pod w2k zrzuca
ladnie ;)
Karta karta ale odpowiedzni programik i kodek tez sa istotne.
Mysle ze na tym co masz daoby sie zgrywac, ale musialbys miec duuuuzy dysk
aby np. podczas zgrywania zastosowac mala kompresje (albo wcale) a poznej w
divx'a.

baZyl