Re: overclocking PINE GeForce2 mx400 128 bit 32M SDR

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 00:20:51 MET DST

On Fri, 11 Apr 2003 04:26:30 +0200, "-=:alkos:=-"
<NOSPAM.alkos_at_el-kfa.net> wrote:

>Czy ma ktoś doświadczenie w takich zabawach? Da się to jeszcze podśrubować?
IMO wiecej zabawy niz to warto. To co osiagnales to przywoity wynik
(jak na taka karte - czyt. producenta :-) przy niewygorowanym
nakladzie kosztow i czasu. Jedyne co mozna jeszcze sprobowac to jakies
radiatory na pamieci (z pocietego starego radiatora na procka np) i
moze da sie jeszcze cos wycisnac z tych memorek - choc jak sadze zysk
bedzie niewielki.

>Trochę się boję wyżej, bo rivatuner daje wykrzykniki powyżej obecnych
>wartości... (pamięć mam i tak 10mhz poniżej wykrzyknika, bo zdaje mi się że
>szybciej ginie jakby co)
Zalezy co to za pamieci. Na moim starym Prophecie 2MX smigaly bez
radiatorow na max 220 ale po jakim czasie potrafily zaczac smiecic
(stabilnie ok 215)

Pozdrawiam
GLide