Re: Nec FE791SB i pionowe pasy ...

Autor: merc_s_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 13 Apr 2003 - 11:03:28 MET DST

> Te pionowe masy prawdopodobnie posklejane na skutek wstrząsów druty maski -
> spróbuj w tym miejscu otworzyć jakieś jasne okienko, maksymalnie podkręcić
> jasność i kontrast, może gdy się nagrzeją wrócą na swoje miejsce;
> ewentualnie możesz im pomóc z wyczuciem uderzając w obudowę.

Wybralem ta druga mozliwosc ;) i rzeczywiscie pomoglo ;))).
Odrazu przypomnialy mi sie dawne telewizory za czasow USSR ...

> Co do regulatorów - do ostrości służą 2, jeden działa tak jak napisałeś,
> drugi zaś równomiernie wyostrza cały obraz. Spróbuj tym pierwszym jakoś
> "wypośrodkować" ostrość między krawędziami a centrum ekranu, a następnie
> zajmij się drugim.

Robilem tak jak napisales, i troche wyrownalo roznice, ale mam wrazenie ze
calosc jest lekko przymazana, mimo ze ustawialem ok. 1h.
Ale moze jestem juz zdeka przewrazliwiony ...

Mimo wszystko WIELKIE dzieki za pomoc.

Pozdrawiam
Axel