Re: Nec FE791SB i pionowe pasy ...

Autor: CeBeR (cebrzyq_at_interia.pl)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 23:47:50 MET DST

merc_s_at_poczta.onet.pl wrote:

> Robilem tak jak napisales, i troche wyrownalo roznice, ale mam
> wrazenie ze calosc jest lekko przymazana, mimo ze ustawialem ok. 1h.
> Ale moze jestem juz zdeka przewrazliwiony ...

Napisz w jakim trybie obraz wydaje Ci się nieostry - bo jeżeli powyżej
1152x864 w 85 Hz to jest to zjawisko dla tego monitora normalne. Także w
1024x768 spróbuj ustawić 85 Hz - kiedyś miałem FE750+ i w nim to ustawienie
skutkowało widoczną poprawą w stosunku do 100 Hz. Teraz mam FE991SB i
najchętniej pracuję w 1152x864x85Hz, lub 1280x960x85Hz, przy czym ten drugi
tryb jest już na granicy akceptowalności (w pierwszym i 100 Hz nie wygląda
źle, ale jednak gorzej niż 85).

--
Konrad Zydroń
cebrzyq_at_interia.pl