p2b - kontroler ata100

Autor: Radek Bubnowski (cegla_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 11:10:49 MET DST

witam,
planuje zakupic kontroler ata 100 do plyty asusa p2b. nigdy nie
mialem doczynienia z takim sprzetem i dlatego mam pewne pytania.
1. czy bede mogl bootowac system z dysku podlaczonego do tego
kontrolera, czy tez potrzebny jest dodatkowy dysk bootujacy?
2. posiadam dysk quatum fireball 40gb i starego wd 6gb. ogolnie
mam klopoty z wykrywaniem drugiego dysku, czasami zas zdarza sie,
ze rozpieprza mi caly system plikow - zmienia nazwy na jakies
krzaki, kasuje pliki, itp. mam nadzieje, ze te klopoty sa
spowodowane starym kontrolerem na plycie glownej.
3. czy wogole odczuje zwiekszenie szybkosci pracy systemu? ramu
mam 256mb, system win95 osr2.
4. no i moze ktos poleci jakis konkretny typ?

--
klaniam sie,
cegla